Sirds miera koncepcija uzņēmumiem krīzes laikā

HEART koncepcija, kuru izstrādāja divi Teksasas tehnoloģiskās universitātes profesori Teodor Waldron un James Wetherbe, palīdz uzņēmumiem izdzīvot krīzes laikā un atklāt jaunus attīstības ceļus. Lasot rakstu par šo koncepciju, neviļus “noskanēju” uzņēmumus, ar kuriem sadarbojos covid-19 laikā, un sapratu, kā tie ir nonākuši pie šīs koncepcijas dabīgā veidā, jo turpina attīstīties un ir sagalabājuši apgrozījumu.

Iespējams, šīs koncepcijas apkopojums noderēs vēl kādam biznesam, tāpēc publicēju to šeit.

  • Humanize your company
  • Educate about change
  • Assure stability
  • Revolutionize offerings
  • Tackle the future

  • Esiet cilvēciski – parādiet, ka jums rūp ne tikai ienākumi, bet arī cilvēki: klienti un darbinieki.
  • Informējiet par izmaiņām – sniedziet laicīgi klientam svarīgu informāciju, izmantojot visus pieejamos kanālus.
  • Nodrošiniet stabilitāti – balstāties uz vērtībām un kvalitāti.
  • Pilnībā atjaunojiet piedāvājumu – pastāstiet, ko jaunu esat apguvuši un piedāvājiet arī to.
  • Strādājiet, mērķējot nākotnē – regulāri izvērtējiet notiekošo attiecībā uz vēlamo rezultātu.

(Waldron&Wetherbe, HEART koncepcija)